بروز رسانی 1402/02/07

مشاوره حراستی، مراقبتی و انتظامی موسسه نورسماء امین

 

حراست به چه معناست؟

حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن است.

از لحاظ عرف اداری حراست به نهادی تلقی می شود  که در قلب تشکیلات یک سازمان وجود داشته و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات را در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود به عهده دارد.

حراست به عنوان چشم مدیریت در هر سازمان با توجه به اشراف اطلاعاتی می تواند مشاور خوبی برای آن مجموعه باشد.

 

 

دلایل نیاز به موسسات حفاظتی و مراقبتی

 

طبق قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اجازه واگذاری بخشی از خدمات انتظامی و حفاظتی را به مؤسسات با حفظ کنترل و نظارت دقیق پلیس و مدیریت بر نحوه فعالیت‌های بخش خصوصی داده است.

که در زمینه‌های مختلف از حضور شبگردان و نگهبانان در محلات و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و صنعتی تا طراحی، نصب و پشتیبانی سیستم‌های حفاظتی و واردات، تولید، توزیع و نصب سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی هشداردهنده در کشور را ساماندهی کند و این فعالیت‌ها را به عنوان یکی از اقدامات اساسی پلیس در پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار قرار دهد.

به نوعی می توان گفت موسسات حفاظتی و مراقبتی در وظیفه پر اهمیت ایجاد امنیت و ثبات برای زندگی بهتر در سطح جامعه و همچنین مراقبت از انواع دزدی ها در موسسات و شرکت های گوناگون کمک کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تجهیزاتی که پرسنل و نیروهای حراستی محافظین نورسماءامین از آن استفاده میکنند.

 

مشاوره حراستی، مراقبتی و انتظامی

موسسات حفاظتی و مراقبتی که دارای مجوز های لازم از نهاد های ذی صلاح و مرتبط هستند برای تامین و ایجاد امنیت و حفظ فضای مطلوب کسب کار های مختلف و همچنین مکان های عمومی و خصوصی، نیازمند تجهیزات و سیستم های امنیتی لازم هستند که در مجموعه محافظین نور سماء امین این تجهیزات به طور کامل و به صورت استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد و در این خصوص مشاوران زبده مجموعه آماده خدمت رسانی به اشخاص و مجموعه های تحت قرارداد میباشند.