استخدام نیروی حراستی و محافظ

موسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین نور سماء امین یک شرکت امنیتی است که با داشتن سال ها تجربه در حیطه ی حفاظت فیزیکی ، استخدام نیروی حراستی ، استخدام و محافظ ، نگهبانی ، اسکورت حمل پول ، حفاظت از ساختمان و مراکز تجاری ، خفاظت از ساختمان های مسکونی ، نصب و راه اندازی انواع راهبند های الکترونیکی ، دوربین مداربسته و ارائه مجوز دریافت شوکر و اسپری فلفل در حال خدمات رسانی است. (نور سما بزرگترین شرکت نگهبانی)

شرکت امنیتی ، شرکت نگهبانی و موسسه حفاظتی و مراقبتی نورسما با دارا بودن کارکنان مجرب در زمینه های حفاظت ، حراست ، جذب نگهبان و خدمات نگهبانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی استخدام نیروی حراستی، درخواست نگهبان و یا در زمینه های نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

برخی از وظایف نیروی حراستی

وظایف حراست ، نگهبان

همانطور که گفته شد محافظین و نیروی حراستی موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سما همگی افراد مجرب و آموزش دیده هستند که در زمینه های مختلف حفاظت ،  همچون حفاظت فیزیکی و حفاظت الکترونیکی آماده خدمت رسانی هستند. این افراد همگی آموزش های لازم جهت استفاده از انواع سلاح های سرد و گرم را پشت سر گذاشته اند و در استفاده از تجهیزات مختلف دفاع شخصی و نظامی خبره هستند. در استخدام نیروی حراستی نور سما با توجه به شرایط امنیتی شما محافظین تجهیز خواهند شد. کارشناسان ما پس از بررسی های صورت گرفته تعداد محافظین و تجهیرات لازم را به شما اعلام میکنند.

[woodmart_info_box image=”36140″ image_alignment=”left” title_size=”large” woodmart_css_id=”5f3d36b0ddff7″ img_size=”150×150″ title=”کنترل عبور و مرور” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” css=”.vc_custom_1597847252128{margin-bottom: 6vh !important;}” title_font_size=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zaXplIiwiY3NzX2FyZ3MiOnsiZm9udC1zaXplIjpbIiAuaW5mby1ib3gtdGl0bGUiXX0sInNlbGVjdG9yX2lkIjoiNWYzZDM2YjBkZGZmNyIsImRhdGEiOnsidGFibGV0IjoiMjBweCJ9fQ==” link=”url:%23|||”]نیروی محافظ و نگهبان جهت کنترل عبور و مرور افراد با استفاده از نصب گیت بازرسی[/woodmart_info_box][woodmart_info_box image=”36139″ image_alignment=”left” title_size=”large” woodmart_css_id=”5f746ac5dfdd9″ img_size=”150×150″ title=”استخدام نگهبان” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” css=”.vc_custom_1601465045890{margin-bottom: 6vh !important;}” title_font_size=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zaXplIiwiY3NzX2FyZ3MiOnsiZm9udC1zaXplIjpbIiAuaW5mby1ib3gtdGl0bGUiXX0sInNlbGVjdG9yX2lkIjoiNWY3NDZhYzVkZmRkOSIsImRhdGEiOnsidGFibGV0IjoiMjBweCJ9fQ==” link=”url:%23|||”]استخدام نگهبانان مجرب جهت حفاظت از اماکن ، اشخاص ، اسکورت و …[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image=”36142″ alignment=”right” image_alignment=”right” woodmart_css_id=”5f3d3390eac51″ img_size=”150×150″ title=”نیروی حراستی دفاتر ، شرکت و مجتمع ها” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” css=”.vc_custom_1597846430801{margin-bottom: 6vh !important;}” title_font_size=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zaXplIiwiY3NzX2FyZ3MiOnsiZm9udC1zaXplIjpbIiAuaW5mby1ib3gtdGl0bGUiXX0sInNlbGVjdG9yX2lkIjoiNWYzZDMzOTBlYWM1MSIsImRhdGEiOnsiZGVza3RvcCI6IjE4cHgifX0=” link=”url:%23|||”]

استخدام نیروی حراستی و نگهبان جهت نگهبانی از ورودی و خروجی های دفاتر ، شرکت ها و ساختمان ها

[/woodmart_info_box][woodmart_info_box image=”36141″ alignment=”right” image_alignment=”right” title_size=”large” woodmart_css_id=”5f3d95b4cf94e” img_size=”150×150″ title=”نیروی حراستی حفاظت الکترونیک” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” css=”.vc_custom_1597871557566{margin-bottom: 6vh !important;}” title_font_size=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zaXplIiwiY3NzX2FyZ3MiOnsiZm9udC1zaXplIjpbIiAuaW5mby1ib3gtdGl0bGUiXX0sInNlbGVjdG9yX2lkIjoiNWYzZDk1YjRjZjk0ZSIsImRhdGEiOnsidGFibGV0IjoiMjBweCJ9fQ==” link=”url:%23|||”]

استخدام نیروی حراستی جهت نگهبانی و پشتیبانی از سیستم های حفاظت الکترونیک همچون دوربین مداربسته

[/woodmart_info_box]

همانطور که گفته شد حفاظت به دو بخش حفاظت فیزیکی و حفاظت الکترونیکی تقسیم می شود. که هر دو بخش را ادامه توضیح خواهیم داد. موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سما امین با داشتن کارکنان مجرب در هر دو زمینه گفته شده متخصصین مورد نیاز را دارا می باشد.

حفاظت فیزیکی
[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” tag=”h2″ woodmart_css_id=”5f3d95c87b8d0″ title=”حفاظت فیزیکی” title_width=”100″]

حفاظت فیزیکی شامل خدمات نگهبان ، استخدام نیروی حراستی ، استخدام نگهبان ، حراست اماکن مختلف همچون دانشگاه ها ، ساختمان ها ، مجتمع های مسکونی ، دفاتر اداری و مجتمع های تجاری می باشد. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باید آموزش های لازم از جمله دفاع شحصی ، کار با انواع سلاح های گرم و سرد را طی کرده باشند و همچنین از قدرت بدنی قابل قبولی برخوردار باشند. محافظین نور سما همگی افردای آموزش دیده و با سابقه کار هستند که ضمانت پروژه ی حفاظتی شما را تضمین میکند.

توجه داشته باشید که در مجموعه حفاظتی و مراقبتی نورسما ما استخدام بادیگارد نداریم و خدمات ما شامل استخدام نگهبان و نیروی حراستی است.

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” tag=”h2″ woodmart_css_id=”5f3d99abf28f9″ title=”حفاظت الکترونیک” title_width=”100″]

حفاظت فیزیکی شامل خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته ، گیت بازرسی (جهت کنترل عبور و مرور) ، نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی همچون سیستم اعلام حریق و سیستم اعلام سرقت ، نصب و راه اندازی راهبندهای الکترونیکی همچون راهبند نیزه ای ، بلاکر ، راهبند ستونی ، راهبند ضدتروریستی و … ، دستگاه ایکس ری جهت بازرسی اجناس داخل کیف ، چمدان و کامیونت ها و انواع خدمات دیگری که همگی توسط متخصصین موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سما امین انجام می گیرد و تضمین همراه با پشتیبانی نصب و راه اندازی میگردند.

همچنین می توانید با استخدام نیروی حراستی مجرب در این زمینه یک پشتیبان همیشگی برای حفاظت الکترونیک خود داشته باشید. شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و با توجه به شرایط محیطی و حفاظتی که دارید سیستم های امنیتی مناسب برای شما معرفی شوند و توسط متخصصین ما نصب گردند.

درخواست نگهبان

شرکت نگهبانی نورسما با تجربه بالا در زمینه خدمات نگهابنی ، حفاظت و امنیت همواره تلاش کرده تا آسودگی خاطر را برای جامعه و مجموعه ها و شرکت های برزگ به ارمغان بیاورد. تمامی نگهبان های شرکت نگهبانی نورسما دارای تجربه بسیار بالا هستند و امنیت شما را تضمین می کنند. خدمات نگهبانی ما شامل اسکورت حمل پول، نگهبانی مراکز خرید، نگهبانی مجتمع های تجاری و مسکونی، نگهبانی از شرکت ها و مجموعه های مختلف ، نگهبانی مراکز درمانی و … است. برای درخواست نگهبان و استخدام می توانید با شرکت حفاظتی و مراقبتی نورسما تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

نگهبان کیست و چه وظایفی دارد؟

به هر عملی که موجب حفاظت و حراست از یک منطقه ،اموال و یا هر وسیله ارزشمندی می شود را عمل نگهبانی می گویند و شخص و اشخاصی که این وظیفه مهم را بر عهده دارند را نگهبان گویند.
نگهبانی را می‌توان در انسان ذاتی دانست که شاهد این موضوع می تواند این مثال باشد همانطور که انسان های چند هزار سال قبل نیز در جنگل ها و طبیعت وحشی برای محافظت از خود و نزدیکان به هنگام شب آتش روشن می کردند و به صورت دائمی افرادی وظیفه بیدار ماندن و اطلاع رسانی و پاسداری از خطرات پیرامون را بر عهده داشتند.
امروزه نگهبانی به سادگی گذشته نیست چراکه ماهیت خطرات دستخوش تغییر شده است و سرعت پیشرفت تکنولوژی از عوامل چالشی نگهبانی این دوره به حساب می آید و میتوان گفت نگهبانی به یک علم تبدیل شده است.
سازمان‌ها و نهادهای حفاظتی و حراستی را در یک دسته‌بندی کلی می‌توان به سازمان‌های دولتی و خصوصی دسته‌بندی کرد بخش دولتی مسئولیت حفاظت و نگهبانی از ارگانها و سازمانهای دولتی را بر عهده دارند.
در بخش های خصوصی مسئله نگهبانی و حفاظت که اکنون در ایران بسیار رایج شده است و با پی بردن اهمیت و احساس نیاز هر سازمان و شرکتهای خصوصی به این مسئله شاهد گسترش شرکت‌ها و موسسه‌های خدماتی حفاظتی و حراستی مانند موسسه محافظین نور سما که با ارائه آموزش‌های حرفه‌ای و کاربردی به نیروهای خود و با استفاده از فناوری و تکنولوژی و متدهای روز دنیا توانسته است رضایت شرکت‌های مشتری خود را جلب کند.
از وظایف نگهبانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی محیط و خطرات محیطی
  • اهتمام به موارد مشکوک و گزارش‌دهی به مراتب بالا
  • جلوگیری از تجمع افراد غیر مربوط در حوزه نگهبانی و صحبت کردن با آنها
  • ثبت و ضبط ورود و خروج به ساختمان و پیگیری و کنترل آن ها
  • آشنایی و بکارگیری تجهیزات نگهبانی به صورت صحیح و در موقع مناسب
  • حفاظت گفتار و بیان مناسب برای تذکر های حفاظتی

شرایط کارفرما ها برای استخدام نیروی نگهبانی حتماً برای شما بارها پیش آمده است که برای شغلی که مد نظرتان است و به آن علاقه دارید به مصاحبه بروید و با فرایند استخدام اعم از شناخت و آگاهی از شغل، ارسال رزومه و مشخصات فردی و تجربه کاری ، برقراری تماس از سمت کارفرما و تعیین وقت جهت مصاحبه ، انجام مصاحبه مقدماتی ، مصاحبه تکمیلی و در نهایت بخش شیرین این فرایند که استخدام است.
شرکت های مختلف از جمله شرکت های نگهبانی شیوه‌های متفاوتی را برای به کارگیری نیروی متخصص خود و عقد قرارداد به کار میگیرند. برخی از این شرکت ها ابتدا قراردادی آزمایشی 3 ماهه نوشته و در صورت رضایت طرفین از شرایط کاری قرارداد 1 ساله و هر سال آن را تمدید می کنند.
برخی دیگر مانند سازمان های دولتی در دوره های یکساله و 5 ساله و سپس دائمی نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند.
نگهبانی نیز همانند ما بقیه شغل ها نیازمند طی کردن مراحل و پروسه استخدام است و شرایطی را منحصراً برای خود دارد .همانگونه که از اسمش پیداست و برای ما تداعی کننده اقتدار و آرامش است مسلماً افرادی را در خود جای می دهد که به لحاظ فیزیکی و استایل بدنی و همچنین شخصیت و خلق و خو نیز واجد شرایط باشند.
اما فقط به این موارد برای استخدام و گزینش ماموران حفاظتی و نگهبانی اکتفا نمی شود و شرایطی از قبیل موارد زیر را با توجه به نوع شرکت و نوع پروژه دارا میباشد:

  • داشتن حداقل تحصیلات دیپلم
  • گذراندن دوره ها و یا آشنایی با تکنیک های دفاع شخصی
  • مهارت استفاده از ابزارهای تخصصی مربوط به کار نگهبانی
  • توانایی انجام کار به مدت طولانی
  • شناخت و تجربه کاری با سیستم دوربین های مدار بسته
  • حسن خلق و آراستگی ظاهری
  • توانایی حفظ آرامش و به دست گرفتن کنترل محیط در شرایط بحران
  • آشنایی با جعبه کمک های اولیه و کاربرد آن